Гостьова книга - Санаторій Сосновий Бір

Перейти до вмісту

Головне меню:

Гостьова книга

120 коментарі

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 >>
Елена Козлова
2019-12-13 14:16:12
Добрый день!
Планируем приехать к Вам на лечение в конце апреля- начало мая 2020 года. Скажите,за какое время нужно бронировать места? Нас семья 2 человека.
Период лечения выпадает на майские праздники,как в санатории в выходные дни отпускают лечение ,в полном обьеме или ограничено? Успеем ли мы за 12 дней получить все процедуры?
Спасибо)))
Admin
2019-12-10 08:22:00
Доброго дня.
Зателефонуйте будь-ласка у другій половині дня
(05353) 9-24-17, (05353) 2-40-41; 095-547-83-84;
067-234-84-87, 0-800-509-566
Алеся Куринная
2019-12-10 08:10:09
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка чи є місця на 2 чоловіка, на новорічні свята?
Admin
2019-12-09 09:34:43
Доброго дня.
Найближчий час вільних місць немає, телефонуйте будь-ласка:
(05353) 9-24-17, (05353) 2-40-41; 095-547-83-84;
067-234-84-87, 0-800-509-566
Вдалого Вам відпочинку!
Мирослава
2019-12-08 14:21:03
Доброго дня. Хочемо оздоровитися родиною. 2Двоє дорослих і двоє дітей. На який період є путівки. На 10-12 днів
Вікторія
2019-09-23 13:57:38
Доброго дня!Нещодавно мені трапилась нагода втретє відпочивати у санаторії "Сосновий бір". Кожного разу їду сюди із задоволенням як до добрих друзів. Працівники санаторію завжди уважні, доброзичливі, для них кожен відпочиваючий важливий і відношення відповідне - як до дітей. Мабуть, з цієї причини деякі відпочиваючі починають поводитися як діти. Цього разу довелось мені зустріти таку собі м"яко кажучи невиховану дорослу "дівчину" Шамохіну Тетяну Іванівну зі славного міста Дніпродзержинськ. Склалося враження, що людина не виховувалась батьками в сім"ї, не відвідувала дитячий садок і школу де дітям пояснюють як треба поводити себе у соціумі, що треба з повагою ставитись до кожної людини і її праці. Для власного самозадоволення захотіла вона і деякі інші відпочиваючі відчути себе добрими самаритянами - нагодувати усіх знедолених котиків і собачок санаторію. Тож довелося спостерігати на чистих вимитих доріжках, впорядкованих квітниках біля їдальні кучі недоїдків.Погодьтеся дуже неприємно натикатися на такі сюрпризи. Я нічого не маю проти тварин. Хочете турбуватись про братів наших менших - робіть це не принижуючи гідності людей своїми діями. Вам, мабуть, не спадало на думку, що смачну їжу в їдальні приготували саме для вас, чиїсь турботливі руки доглядають за територією санаторію щоб вам приємно було гуляти і насолоджуватись чистим повітрям, а не ароматами недоїдків. Можливо, люди які роблять це для вас непомітні, але ж всі розуміють що це не казка і хтось мусить виконувати цю роботу. Я розумію, що корпоративне правило працівників санаторію - "Клієнт завжди правий". Тому всі вони мовчать і не можуть зробити простого зауваження у відповідь на хамську поведінку деяких відпочиваючих. Хочу звернутись до керівника санаторію. У Вашого закладу добра слава! Ваш скарб у Ваших працівниках їх терплячості, чуйності, доброзичливості, сумлінній праці - це ВАШ БРЕНД! Бережіть і захищайте їх, бо самі вони не можуть цього зробити. Це Ваш обов"язок як господаря в домі. Щоб вирішити питання з годівлею тварин біля їдальні запропонуйте всім охочим таку платну послугу за символічну плату у спеціально відведеному місці. Я чомусь впевнена що охочих "самаритян" одразу поменшає, а своїх працівників Ви захистите від хамської поведінки відпочивальників. На останок хочу подякувати всім співробітникам за якісну роботу! І прошу вибачення від імені усіх відпочиваючих хто свідомо чи несвідомо вас образив!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 >>
 
Назад до вмісту | Назад до головного меню