Гостьова книга - Санаторій Сосновий Бір

Перейти до вмісту

Головне меню:

Гостьова книга

53 коментарі

1 2 3 4 5 6 7 8
Диана
2016-05-05 16:31:16
Отдыхали всей семьей в 2009 году. Было все супер, но не хватало бассейна, речка холодная. Очень приятно удивлена, что появился бассейн (комфортно для детей). Хотела бы узнать стоимость путевки на лето 2016 года для семьи из 4 человек - 2 взрослых и дети (15 и 13 лет). заранее благодарна за ответ.
Admin
2016-05-16 13:38:29
Доброго дня. На даний момент ціни такі: http://sanatorij.com.ua/putivki.html Детальніше за телефоном 0-800-509-566
Admin
2016-06-14 09:15:44
Доброго дня. З 1-го липня 2016 року будуть діяти нові ціни на путівки http://sanatorij.com.ua/putivki.html Всі питання можна задати зателефонувавши нам. Вдалого вам відпочинку!
Питання
2016-06-21 11:28:50
Раніше відпочивала в цьому санаторії і все дуже сподобалось. Зараз хотіла замовити путівку, зіштовхнулася з такою неприємністю: телефон постійно зайнятий, коли дозвонилася, то пані на рецепції не представилася, не відповіла на мої питання, коли я спитала, чи можливо залишити свої координати, щоб мені передзвонили, якщо хтось не приїде, мені відповіли "ну це ж ви до нас хочете приїхати, дзвоніть, питайтеся, ми усіх не упомним і в такому плані". Я розумію, що жінці телефонують кожен день, що усіх запам"ятати неможливо (хоча коли я телефонувала за безкоштовним номером київського офісу, мені сказали, що це можливо). Але це, зрештою, її робота. Тим більше, що питала я ввічливо. Можливо, зі мною говорила не зла людина, просто заклопотана, але таке обслуговування на телефоні для довідок дуже схоже на совок. Я клієнт, а не прохач, і заслуговую, щоб зі мною поговорили просто ввічливо, не говорячи про те, що не суржиком, і професійно відповіли на питання. Якщо санаторій непоганий і має такий попит,що навіть всі путівки розписані до листопада, це не дає права відбиватися від клієнтів, як від нав"язливих мух. Довідкова - це обличчя закладу. І обслуговування "жіночка по простоті своїй сказала" неприпустиме.
Admin
2016-06-22 13:32:29
Доброго дня.
Вибачте будь-ласка, якщо Вас чимось образили. Я впевнений, що коли Ви зателефонуєте наступного разу, то зможете отримати відповіді на всі Ваші запитання. Телефони дійсно можуть бути зайняті, оскільки на них хтось постійно телефонує, наші працівники намагаються зробити все для Вашого комфорту, але вони також втомлюються. Ми будемо старатися покращувати якість обслуговування.
Дякуємо за розуміння. Щасливо!
Александр
2016-06-28 13:47:42
Лечение замечательное, ничего не поменялось в отношении мед. персонала - все на высшем уровне.
Питание, по сравнению с 2014 годом стало хуже на 80%, повара каждый вечер выносят сумки продуктов (у каждой дома свиньи), такое чувство, что готовят отвратительно, чтобы было чем скотину кормить вечером!!! 28.06.2014 первый раз в жизни видел фиолетовую гречневую кашу, как умудрились повара - до сих пор загадка
Анна
2016-06-28 14:58:31
Отдыхали в санатории всей семьей летом 2016 года(отдыхали уже второй раз). Все процедуры и обслуживание осталось на высшем уровне,а вот питание и номер оставляют желать лучшего(жили в 4 корпусе).Питание за 2 года очень сильно испортилось,поход в столовую- это просто ужас,кормят как поросят.Желание приехать сюда еще раз не возникает.
Одна из главных недоработок для отдыхающих с маленькими детьми---это отсутствие нормальной детской площадки.Детям сложно чем-то занять себя после процедур
1 2 3 4 5 6 7 8
 
Назад до вмісту | Назад до головного меню